Jak wybierać winiety?
Po wyznaczeniu trasy swojego przejazdu, na poszczególnych podstronach wybranych krajów należy zapoznać się szczegółowo z opisem winiet i dokonać właściwego wyboru w zależności od wymaganego okresu ich obowiązywania.
Jak sprawdzić dostępność winiet?
Stale posiadamy dostępną dużą ilość wszystkich winiet. Przy każdym produkcie znajduje się aktualna informacja o dostępności winiet. Jeżeli z przyczyn losowych zaistniałaby sytuacja, że dana winieta nie będzie chwilowo dostępna, wtedy przy danej winiecie pojawi się informacja o chwilowym braku dostępności.
Wybierz winietę dla siebie:
Jak podać wymagany termin rozpoczęcia ważności winiety?
Podczas wyboru winiety znajdą Państwo okienko, w którym należy wybrać dzień rozpoczęcia obowiązywania ważności danej winiety i następnie umieścić produkt w koszyku. Czynność określania daty rozpoczęcia ważności winiety należy dokonać dla każdej winiety z osobna z wyłączeniem winiet rocznych, które mają określoną ważność w okresach opisanych dla każdej z nich.
Jak sprawdzić bieżący stan realizacji zamówienia?
Na podany w zamówieniu e-mail przesyłamy informacje o stanie realizacji zamówienia. Klient, który zdecydował się założyć konto, po zalogowaniu do swojego konta uzyskuje dostęp do wszelkich informacji o swoich zamówieniach.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas otrzymania zamówionych winiet uzależniony jest głównie od czasu dostawy tj. realizacji wysyłki kurierskiej – zwyczajowo dostawa następnego dnia roboczego po wysyłce, która następuje tego samego dnia, dla zamówień w dni robocze do godziny 14:00, następnego dnia roboczego, dla zamówień po powyższej godziny 14:00 bądź w dni ustawowo wolne od pracy.
Czas realizacji dostaw podany jest orientacyjnie i zależy od podmiotów, którym zlecamy realizację usług, jednakże zazwyczaj czas dostaw nie wykracza ponad podany wyżej czas.
Czy można zmienić zamówienie?
Zamówienie można modyfikować jedynie podczas jego edycji i kompletowania. Od momentu jego zatwierdzenia i przesłania edycja i dokonywanie zmian jest niemożliwe. W przypadku konieczności dokonania modyfikacji swojego zamówienia, takich jak zmiana danych adresowych, zmiana sposobu płatności czy dostawy należy niezwłocznie – mailowo – skontaktować się z naszym biurem na adres info@winiety.pl. Ewentualne zmiany zostaną potwierdzone drogą e-mailową.
Czy można anulować błędnie złożone zamówienie?
Zamówienie można anulować jedynie podczas jego edycji i kompletowania. Od momentu jego zatwierdzenia i przesłania anulowanie zamówienia jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia należy niezwłocznie skontaktować się mailowo z naszym biurem na adres info@winiety.pl. Ewentualne zmiany lub anulowanie zamówienia zostaną potwierdzone drogą e-mailową.
Czy można zwrócić zakupione winiety?
Nie ma możliwości zwrotu zakupionych winiet, ponieważ winiety są produktem dedykowanym. Należy dokonywać świadomych i dobrze przemyślanych zakupów.
Prosimy o przemyślane i świadome zakupy.